Tuesday, October 30, 2007

今日的 highlight

1. 11:00am 起身,大遲到,訓得好甜,哈哈!連續四朝早過七點半起身真係好慘,今日終於都叫 "正常" 返。
2. 221 check 卷,冇乜大問題,係有個人由 59 分變左 72 分。係唔係你,阿鐘!我真係有 d 擔心其他學生,佢地又唔 check 卷喎.. 早知琴日自己改哂去啦 (當然係單指自己負責果條)。
3. 飲左餐幾豐富 ge 茶。
4. 用三個鐘 hae 做了 25 題 MC,一邊做,一邊 derive 野。話說三個鐘是要做 99 題的。
5. 大塞車,場面好誇張,巴士站一千人都有,好難 estimate。我的直接感觀還是差了一點,不知物理系裏有那一位能一眼就看出那裏的總人數 (+/- 100)?? 香港人 (還是其他人??) 在有特發事故時,真的不太守秩序,搞到搭巴士好似走難咁,AQ 和 EQ 太差了。
6. 返到屋企樓下,有人讚我好記性。這屋宛的確好有屋村 feel,有點人情味 (不是說這裏的人好,但這裏有人氣),令我有時想起大坑東 "老家"。這是荃灣 "新家" 完全欠奉的。兩個月後,或者最多四個月後,就要搬遷了嗎?有點捨不得,因為過往這一年,平凡得來太不平凡了。我相信,這 phase transition 是可一不可再,也是 irreversible 的。

No comments: