Tuesday, October 02, 2007

趕唔切畢業?

老細好似開始擔心我趕唔切畢業。一日都係佢,又唔俾我早 d 開始實戰,成日就係叫我 run program 同 plot graphs。不過我其實都知道,我都唔係做野 ge。

我好誠實咁同佢講,其實之前連 Unix 個 environment 都係肥輝幫我 set 哂 ge,我今次只係第一次實戰。點知佢話,咁之前其實 d 野都係肥輝做架啦,我就淨係打 command。冇錯,我淨係打 command,十足一個 robot,不過做 robot 都要學家嘛,我要好機械咁去唸 d symmetry properties d 野,都真係要用腦家嘛,點都唔可以好似講到我乜都冇做咁家嘛。

不過,佢態度其實都仲係好好 ge。又會幫我搵藉口,話我都係掛住讀書。哈哈,我係就係掛住讀書呀,不過係掛住讀其他書 g ma。

其實今日都算有 d 進展,終於試倒點樣丟野上去排 queue。又係 d 死人 environmental variables 作怪,個 default 都唔知點搞 ge,亂咁 set 都得 ge。

我就唔信我趕唔切畢業。唔好嚇我。大不了咪多半年,橫掂我都冇乜所謂。

=====

開始想睇下 d 乜子物子,因為 "看見" 人說《論語》是四書中最有趣的一部。她的理由是論語中不是一條條的 "法律條文",呈現的是很多個活生生的人。你可以由孔子和學生們的對話中知道他欣賞那位學生多一些,那個學生的性格怎樣,等等。聽起來倒也有趣。

不過,其實我又中意莊子多 d 喎。睇邊個先好?

其實看書真的不用看些高明的,如果一本書可以令讀者有興趣去繼續伸延閱讀,那本就是好書。也許這樣才最高明。寫得太過艱澀,太過枯燥,很難令人產生趣味。點解讀左七年中學都引唔起學生 ge 興趣呢?是香港的教育失敗,還是我很失敗,孺子不可教?

哥哥之前話人大左就會開始想睇 d 人生哲學之類 ge 野,相隔只一年多,估唔到真係會咁。我之前仲唸住係七老八十,冇野做 ge 時候至會想睇架 tim。

3 comments:

wingsofdream said...

睇莊子先啦,咁會欣賞莊子又欣賞孔子。
先睇左孔子,就未必咁欣賞孔子,因為佢太正常。
莊子好逍遙,本來我中意莊子,但係後來我又會欣賞番孔子。
我而家咩子都無咩睇,淨係睇子敏個blog。
你差不多係我唯一既娛樂。

cm^2 said...

寫 blog 其實也是我最大的娛樂之一。

cm^2 said...

你乜子都無咩睇,睇齊克果嘛..