Thursday, September 06, 2007

頂!

磨礪以須,問天下頭顱幾許
及鋒而試,看老夫 (阿姐) 手段如何

這副對聯,我要送給新都城三期的理髮店。好傷心呀!發神經架!唔識剪就唔好做理髮師啦!

將條界再撥左 d 之後好似順眼 d,但係都係好難頂。不幸的一天!

2 comments:

wingsofdream said...

我覺得好好睇呀!
你要求咁高架。

cm^2 said...

你唔明喇,我面長,俾人鏟左兩側好多頭髮,真係幾樣衰架,好似蘿蔔咁。