鑒於本人很少拎奬,心血又少,每次都真係暈得一陣陣。最討厭就係要拎住一張 A4 size 的紙影相,令到我的手震表露無遺,瘀死。
好在今日尚算鎮定。不過心跳加速 (120up),目光變得呆滯,全身打熱震,是在所難免了。旁人看得出來嗎?
乜都緊張得一餐,後日第一堂 tutorial 點搞?咁大個人,點解仲係咁架,唔可以!
=====
嚮 Department 外面 "人棄我取" 了兩本 physics 書,分別係 Basic Concepts in Relativity 同 The Second Creation。不過都係得個拎字,邊有時間睇呀。
=====
之後去開兩個人的 "Group" meeting。等了一小時,開了三分鐘,真搞笑。Grad 左 ge 肥輝仲未彈 d data 俾我,而家可以完全停工。
就乘機讀一讀 EM 同 CM 吧。我覺得自己又好似去返 Year 2 Fall sem,連讀 d 野都一樣。

1 comment:
睇到呀,睇到你唔識笑!
Post a Comment