Saturday, August 04, 2007

遊車河

搭新都城接駁巴士返學校,先去左西頁市中心先,望住所有乘客落車,再換過另一批乘客。個 "巴士阿叔" 係咁望住我,hehe,望就隨得你望吧,慳左 $4.9,waste 多二十 minutes,但沿途飽覽了那一點點的鄉土氣,也算不枉了。好耐未入過西貢呢。我最喜歡看那些店舖名稱。但撞鬼,我只記得那 "福壽殯儀館",有冇搞錯!

No comments: