Friday, October 05, 2007

救命呀!仲未 prepare 聽日講乜!

改功課簡直比叫我吃十包麥當勞細薯條來得難受。我寧可面上火山爆發兼食垃圾,也不想腦袋被炸爆。

我親愛的 "師弟師妹",為什麼你們可以發這樣的神經?我真的學一世也學不了。

為什麼一個靚靚 factor,你係要去爆開佢,亂通分母,仲要將 pi 寫成 3.141592653589 (不是真的,只是他們太喜歡亂塞數了)?知唔知真係會改死人架!

如果真係要改,一份可以花三小時。

No comments: