上個星期都未試過坐個新 office,今日食完飯專程去坐下,算係同同房的 3 位 "師兄" 打個招呼。
第一日的發現:原來有一個叫 "clone 書" 的活動。古怪之極。Set 好個腳架,描住本書,係咁影。J 先先影左成個幾鐘都有。歎為觀止。
之後去 Department 拎 cheque。俾 Kevin 講中,每個月果然係加 $50 ($500/10)!damn!虧佢夠膽話 additional amount of studentship,失望!上年好似有 $1000,兼且真係會加人工!Chiu!算數!
今晚求神拜佛,希望我部 notebook 會安然無恙,唔會俾人 "撻" 左。5489 呢,真係冇掩雞籠一個。

No comments:
Post a Comment