今朝去左睇戲,麻麻地,算係有 d 警世的意味。不過名義上這是一套笑片,我唯有嫌佢笑料太少了。早知就看另一套相信 bullshit 得來也應該挺搞笑的 23 不詳。
=====
話時話,2+21 = 23 呢!還有下一堂 tutorial 係 9 月 14 日!9+14 = 23! Just kidding.. haha..
改 221 quiz,有 d 失望,看來我還是幫不了甚麼忙,好像沒甚麼人答對。Average 大約只有 40%。不過我只改了 5, 6 份,希望之後果 d 好 d 啦。看來我要多費一點唇舌了。
其實,唔想讀 physics 咪轉系囉,無謂浪費大家的時間。一個 magnitude = 0 又向心的 vector 是那回事呢?這樣也寫得出,也來讀 physics,唔好咁啦,混一個你唔 deserve ge 學位又有甚麼意思呢?要讀就唔該讀一 d 你真係有少少天份的 (or common sense)。

No comments:
Post a Comment