Monday, August 27, 2007

明天決戰新蒲岡

一般黎講,如果個試係一個 matter of life and death,我都會好有運兼且會有超水準表現,即所謂的超額完成。做左少少練習,發覺好的和好差的 response 自己都寫得出,完全 depend on 乜野 topic,所以明天的決定性因素,主要還是運氣。

哩一 part 應該唔算好重要,就只係為左 personal satisfaction,去到亂打一通就算喇,無謂咁緊張。

打算亂咁寫多 4 間 Universities,廢事之後又要俾多 d 錢。上次選了 UBC (CA), SFU(CA), McGill (CA), NUS (Singapore), 今次打算增添 4 間美國的,排名不分先後,分別係 Stony Brook (SUNY), U of Maryland (College Park), U of Michigan (Ann Arbor), Pennsylvania State U。其實仲想加埋 UC Davis 同 Northwestern U (去食西北風?),不過唔夠位加。一向都唔想去美國,但係都填住先啦。

PhD,到底拎唔拎好,要用咁多時間 (Avg: 5 yrs)。一個唔想以 researcher 為終身職業的人,拎黎做乜?想拎,又有冇人收呢?見倒 Stony Brook 收 ge 學生,GRE subject test ge median 得 800,咁睇黎又唔至於完全冇望,雖然到目前為止我乜 awards 同 publications 都冇。

惆悵,唯有聽天由命。哈哈,典型的中國人。

No comments: